کلینیک مشاوره روانشناسی رویا

مشاوره ازدواج در کرج کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

خانه کلینیک مشاوره ازدواج

کلینیک مشاوره ازدواج

کلینیک مشاوره ازدواج مشکلات ارتباطی، رابطه جنسی، عصبانیت، حتی بیماری می تواند به باعث سردی در ازدواج یا رابطه شود. برای مدیریت درگیری ها و استرس، زوج ها گاهی به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین برای کمک به بهبود رابطه مراجعه می کنند. درباره مشاوره ازدواج بیشتر بدانید.
شریک زندگی شما از سر کار به خانه می آید، ازیخچال خانه چیزی بر می دارد سپس بی سر و صدا می رود. هفته هاست که گفتگوی واقعی نداشته اید. چند مشاجره بر سر پول یا شب بیرون رفتن، مطمئناً، اما بدون صمیمیت. رابطه ی جنسی؟ آن چیست؟

رابطه شما روی سنگ است و هر دو شما این را می دانید. اما شما مطمئن نیستید که چگونه چیزها را اصلاح کنید و یا باید چه کاری انجام بدهید
شاید زمان مشاوره ازدواج فرا رسیده باشد. مشاوره ازدواج می تواند به شما در بازسازی رابطه کمک کند. یا تصمیم بگیرید که اگر از هم جدا شوید وضعیت هر دوی شما بهتر خواهد بود. در هر صورت، مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را بهتر درک کنید و تصمیمات سنجیده بگیرید.
مشاوره ازدواج که زوج درمانی نیز نامیده می شود، به زوجین – متاهل یا غیر متاهل – کمک می کند تا تعارضات را درک کرده و حل و فصل کنند و روابط خود را بهبود بخشند. مشاوره ازدواج به زوج ها ابزاری برای برقراری ارتباط بهتر، مذاکره در مورد اختلافات، حل مشکل و حتی بحث و گفتگو به روشی سالم تر می دهد.

مشاوره ازدواج در کرج درکلینیک تخصصی رویا عموماً توسط درمانگران دارای مجوز معروف به درمانگران ازدواج و خانواده ارائه می شود. این درمانگران خدمات بهداشت روانی مشابه سایر درمانگران را ارائه می دهند، اما با یک تمرکز خاص – رابطه زوجین.

مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. ممکن است فقط به چند جلسه برای کمک به شما در عبور از بحران نیاز داشته باشید. یا ممکن است برای چندین ماه به مشاوره ازدواج نیاز داشته باشید، به خصوص اگر رابطه شما بسیار بدتر شده است. مانند روان درمانی فردی، معمولا هفته ای یک بار به کلینیک تخصصی رویا برای مشاوره ازدواج رویا نیاز باشد،مراجعه می کنید.