کلینیک مشاوره روانشناسی رویا

مشاوره ازدواج در کرج کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

خانه مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره ترک اعتیاد هر کسی که از اعتیاد به مواد مخدر یا الکل رنج می برد می داند که این بیماری چقدر می تواند قدرتمند و ویرانگر باشد. گاهی اوقات فردی که از مواد سوءمصرف می کند، معتقد است که به تنهایی اعتیاد را مدیریت می کند، در حالی که در واقعیت اعتیاد او آن را مدیریت می کند. یک مشاور اعتیاد مجاز می‌تواند در هر مرحله از آمادگی به فردی که مواد مصرف می‌کند برای رسیدن به هوشیاری و حفظ آن کمک کند.
مشاوران بخش مهمی از درمان اعتیاد هستند و نقش و مشارکت آنها در روند درمان برای بهبودی مؤثر است.
مشاوران اعتیاد درکرج می توانند در طول فرآیند درمان به شما کمک کنند و یک برنامه فردی برای بهبودی، پیشگیری از عود و مراقبت های بعدی ایجاد کنند. انواع مختلفی از درمان ها در حین درمان وجود دارد که مجموعه ای از فواید را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که در دوران نقاهت، هوشیاری خود را حفظ کنید.
نقش مشاور اعتیاد این است که:

انجام ارزیابی های سوء مصرف مواد و ارزیابی های کلی
حمایت عاطفی بی‌طرفانه برای افراد در طول یک برنامه درمانی ارائه می دهند
برای پی بردن به ریشه اعتیاد، جلسات انفرادی، زوجین و خانواده درمانی برگزارمی کنند
ارائه آموزش روانی گروه های فرآیندی و تمرین های گروهی را تسهیل میکنند
آزمایشات دوره ای مواد مخدر و الکل را انجام میدهند بر اساس نیازها و اهداف فردی خود یک برنامه تخصصی برای درمان ایجاد میکنند
به شما کمک می کنند تا بر اساس مراقبت های موجود در منطقه خود، یک برنامه مراقبت پس از آن ایجاد کنید
مشاوران حرفه ای دارای مجوز کلینیک تخصصی روانشناسی رویا در هر زمان و هر جایی که به آنها نیاز داشته باشید در دسترس هستند. اکنون زمان آن است که خود را در اولویت قرار دهید و یک تغییر مثبت ایجاد کنید. امروز شروع کنید!