کلینیک مشاوره روانشناسی رویا

مشاوره ازدواج در کرج کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

خانه مشاوره شغلی آنلاین

مشاوره شغلی آنلاین

مشاوره شغلی آنلاین خدماتی است که به افراد کمک می کند شغل خود را شروع کنند، تغییر دهند یا پیشرفت کنند. این می تواند شامل گفتگوهای یک به یک بین یک مشاور و یک جوینده شغل و همچنین ارزیابی ها، فعالیت ها و پروژه هایی باشد که برای کمک به جویندگان شغل طراحی شده اند تا از نقاط قوت خود نهایت استفاده را ببرند.

یک مشاور شغلی شبیه یک مربی شغلی است زیرا متخصصان در هر دو نقش می توانند به شما کمک کنند تا مسیر شغلی خود را طی کنید. اگرچه این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، متخصصان ممکن است خود را به عنوان یکی یا دیگری معرفی کنند و خدمات خود را به روش های بسیار خاص توصیف کنند.
ممکن است متوجه شوید که مشاوران شغلی دارای مدرک روانشناسی، مشاوره یا توسعه انسانی هستند، در حالی که مربیان شغلی ممکن است گواهینامه های مربیگری یا تحصیلات در زمینه های خاصی داشته باشند که افراد را برای ورود به آن راهنمایی می کنند. تفاوت دیگری که ممکن است با آن روبرو شوید در ماهیت پشتیبانی شغلی است، با مشاوران به شما در طراحی یک مسیر حرفه ای و مربیان در انجام وظایف خاص مرتبط با شغل به شما کمک می کنند. چه دانشجو باشید و چه تازه فارغ التحصیل شده باشید یا در میانه مسیر شغلی خود هستید و به تغییر شغل فکر می کنید، مشاوره شغلی می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات درستی برای سفر حرفه ای خود بگیرید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید با یک مشاور شغلی روی آنها کار کند:

ارزیابی نقاط قوت، مهارت ها، تحصیلات و تجربیات شما

خواسته ها و رویاهای خود را به سطح برسانید

شناسایی مناطق بالقوه استفاده نشده

بررسی روندهای صنعت و شیوه های استخدام

تحقیق در مورد لیست مشاغل و کارفرمایان

آماده شدن برای مصاحبه

تقویت رزومه

تهیه پیش نویس نامه ها

پیدا کردن اولین شغل یا تغییر شغل

ترسیم یک مسیر شغلی با ارزش

پس اگر به دنبال مشاوره شغلی در کرج برای ارتقای مهارتهای شغلی هستید ما به شما کلینیک تخصصی رویا را معرفی می کنیم