کلینیک مشاوره روانشناسی رویا

مشاوره ازدواج در کرج کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

خانه مشاوره شغلی در کرج

مشاوره شغلی در کرج

پیشرفت شغلی شما یک فرآیند مادام العمر است که خواه بدانید یا ندانید، در واقع از زمان تولد شما شروع شده است! تعدادی از عوامل بر پیشرفت شغلی شما تأثیر می گذارند، از جمله علایق، توانایی ها، ارزش ها، شخصیت، پیشینه و شرایط. مشاوره شغلی کلینیک تخصصی رویا در کرج فرآیندی است که به شما کمک می کند تا خود و دنیای کار را بشناسید و بشناسید تا تصمیمات شغلی، تحصیلی و زندگی بگیرید.
توسعه شغلی فراتر از تصمیم گیری در مورد رشته و شغلی است که می خواهید پس از فارغ التحصیلی به دست آورید. این واقعاً یک فرآیند مادام العمر است، به این معنی که در طول زندگی شما تغییر خواهید کرد، موقعیت ها تغییر خواهند کرد، و شما به طور مداوم مجبور خواهید بود تصمیمات شغلی و زندگی خود را بگیرید. هدف از مشاوره شغلی این است که نه تنها به شما کمک کند تا تصمیماتی را که اکنون باید بگیرید، بلکه به شما دانش و مهارت هایی را که برای تصمیم گیری شغلی و زندگی در آینده نیاز دارید، بدهد.
مشاوره شغلی کلینیک تخصصی رویا به شما کمک می کنند بفهمید:
-که چه کسی هستید و از تحصیل، شغل و زندگی خود چه می خواهید.
-کسی باشید که در مورد افکار، ایده ها، احساسات و نگرانی های خود در مورد انتخاب های شغلی و تحصیلی خود با آنها صحبت کنید، و شما کمک می کنند افکار و احساسات خود را مرتب کنید، سازماندهی کنید و درک کنید.
-به شما کمک می کنند تا عوامل موثر بر پیشرفت شغلی خود را شناسایی کنید و به شما کمک کنند علایق، توانایی ها و ارزش های خود را ارزیابی کنید.
به شما کمک می کنند منابع اطلاعات شغلی را پیدا کنید.
به شما کمک می کنند تا مراحل بعدی را تعیین کنید و برنامه ای برای رسیدن به اهداف خود تهیه کنید.
مشاوران شغلی کلینیک تخصصی رویا این کار را نمی کنند:
به شما بگویند چه کاری انجام دهید، یا به شما بگوید که در چه رشته ای باید تحصیل کنید یا چه شغلی را باید دنبال کنید.
در انتخاب دوره یا زمان بندی به شما مشاوره می دهند.